tirsdag den 25. september 2012

✝ anmeldelser

Jaaaaaaaaaa, nu har jeg valgt at lave den her anmeldelse, af læbepomade - Alle kender EOS men der nok ikke så mange der kender lip balm - Men her er min bedømmelse.

EOS

- Design:
+ Sødt design, behagelig at holde på, den glider ikke rigtig ud af hånden.
- Ville bestemt ikke vælge at tage den med på bytur, i en lille taske, det ser ufikst ud at der stikker en rund bule ud af tasken.

- læbepomaden:
+ Jeg synes personligt selv, den gør læberne bløde, dufter godt endda.
- Ved ikke helt hvad minus er her.. Måske at når man har brugt den noget tid, bliver en læber lidt sprækkede..

LIP BALM

- Design:
+  Igen, sødt design enkelt og fint.
- omslaget, bliver hurtigt grumset i siden, og det begynder at klistre der hvor den ikke sider tæt omkring, ad.

- læbepomaden:
+ Dufter skønt, dejlig på læberne, godt resultat osv - Mener vidst nok den er økologisk ligesom EOS Har købt den på et julemarked sidste år (GLÆDER MIG TIL JUL) så kan ikke helt huske det, hææhæh
- Jeg synes den 'smelter' ret hurtigt, altså bliver hurtigt blød - hvilket er lidt skod, da den så sikkert hurtigt knækker og når den er så 'blød' klumper den ret meget og føles fed på læberne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar