onsdag den 10. oktober 2012

✝ Klorane - anmeldelse

Jeg købte denne fantastiske shampoo her i sommerferien, da jeg så den i et Viunge blad - Der er til næsten alle hår, og jeg fandt lige den som passede til mit. Læs mere eller find din her.

Design.
+ Flot og enkel.
+ At man kan se hvor meget der er tilbage af den.
- Formen, er ret upassende da den fylder godt.

Klorane. - (Citron, billedet)
+ Giver et lækkert blødt hår. og dejlig klans.
+ Holder håret dejlig rent i længere tid end loreal produkter (efter min mening.)
- Jeg synes i starten den lugtede lidt af luse shampoo men det nok smag og behag.
- Prisen, den er dyr - hvis man normalt ikke går så meget op i hår produkter.

- Men jeg har virkelig Ikke fortrudt mit køb + Hvis du bare bruger en normal dosis holder den ganske længe. Også hvis du går i bad hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar